[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Bartek Gajda gajda w man.poznan.pl
Czw, 23 Paź 2008, 09:41:39 CEST

Lukasz Stelmach wrote:

> Ależ ja proponowałem odp (OOo) (por. <48E92ED2.7040409 w poczta.fm>).

a tak faktycznie, umknelo mi to, przepraszam.
To mamy jedna propozycje za ".ppt"   i jedna za OOo (czy moze ".odp" ? ;)
czyli 1:1
jak z tego wybrnac?
kto "da wiecej" ? :)
ah, ja jeszcze proponowalem wspolprace online przez google docs.

Ale reasumujac, czy sa jakies problemy przy przenoszeniu .odp <-> .ppt ?
Wydaje mi sie ze przenoszenie jest raczej bezproblemowe, wiec kazdy
format jest dobry.
Koncowa prezentacja moze miec oczywiscie wiele formatow .ppt .odp .pdf  itd.

Bartek