[ipv6-tf] UKE chce z nami promowac IPv6

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Czw, 23 Paź 2008, 09:52:21 CEST

Bartek Gajda dixit (2008-10-23, 09:41):

> a tak faktycznie, umknelo mi to, przepraszam.
> To mamy jedna propozycje za ".ppt"   i jedna za OOo (czy moze ".odp" ? ;)
> czyli 1:1
> jak z tego wybrnac?
> kto "da wiecej" ? :)
> ah, ja jeszcze proponowalem wspolprace online przez google docs.

Spór „OOo czy PP” ma pewien oczywisty argument. Prawie każdy może mieć
OOo (za darmo i na wielu systemach), a z trudem każdy może mieć PP
(drogawy i z bólem na kilku OS'ach rusza). Google docs to też fajna
propozycja. LaTeX beamer też sobie radzi i, można argumentować, że
generuje najwyższej klasy dokumenty ze wszystkich wymienionych narzędzi.

Po zebraniu materiałów w formie choćby pliku tekstowego, końcową
prezentację można jednak zrobić dowolnym narzędziem.

To mój pierwszy post na listę, którą śledzę od pewnego czasu, więc witam
wszystkich. Co do mojego związku z tematem, to jestem na etapie
mękolenia NASKu o wydelegowanie natywnego /48 do mojej uczelni i wygląda
na to, że w najbliższych tygodniach/miesiącach się uda.

Pozdrawiam,

--
[a]