[ipv6-tf] Nowe zasoby w PL via ipv6

Sylwester Biernacki s.biernacki w plix.pl
Czw, 22 Sty 2009, 14:00:13 CET

On Jan 22, 2009, at 1:55 PM, Lukasz Trabinski wrote:

> Witam
>
> W końcu się zebrałem i skonfigurowałem na uczelni, z która
> współpracuję
> (Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie) pare
> serwisów dostępnych dla wszystkich via IPv6:
>
> news.wsisiz.edu.pl - (grupy BIG8, PL.*, ALT.PL.* dostępny dla
> wszystkich
>                     po ipv6, którzy dostali alokacje z RIPE)
> ftp.wsisiz.edu.pl - (mirror Fedory, livina, Debiana, Kerneli,
> postgresql i
>                     troche innego softu)

> [...]

To może my też udostępnimy nasze newsy po v6 na świat i w PLIXie?

--
Sylwester Biernacki <s.biernacki w plix.pl>
CEO

PLIX Sp. z o.o., http://www.plix.pl/
ul. Chałubińskiego 9 lok. 28, 02-004 Warszawa
KRS:  0000295130, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydz. Gosp.
Kapitał zakładowy: 300.000,00zł, NIP: PL7010109699