[ipv6-tf] Hosting IPv6

Krzysztof Lewandowski kl w x-com.pl
Wto, 14 Lip 2009, 19:59:35 CEST

Grzegorz Janoszka napisał(a), dnia pięknego 2009-07-14 19:41:

> My (Leaseweb) też dajemy, tylko że dajemy _tylko_ /112 na jeden serwer ;)

I bardzo madrze, wiesz wydaje mi sie ze aktualne przydzielanie adresow
*jak najwiekszy prefiks* jest nieracjonalne. Rozumiem /64 dla lan'ow ale
przydzielanie czegos wiekszego na hosting jest chyba irracjonalne.
Obysmy nie doszli do punktu "fajnie sie robilo, ale k.a zabraklo znow
adresow". Chociaz 2^96 standardowo przydzielane przez RIR to... kosmos.
Nie pamietam gdzie, ale byl przelicznik ilosci adresow na mm^2 ziemi :)

A tak z offtopu, aktualnie na ISOC Polska toczy sie dyskusja o DualStack
Lite i potrzebie (lub jej braku) NATowania v6.