[ipv6-tf] Hosting IPv6

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Śro, 15 Lip 2009, 10:59:05 CEST

Wiadomość napisana w dniu 2009-07-15, o godz. 10:49, przez Radosław
Antoniuk:

> Troche OT, ale nie każdy wie :)
> Ja korzystam z home.pl i ovh i z obu jestem zadowolony i nie mialem
> zadnych problemow.
> Jakies zle doswiadczenia? chetnie poslucham nawet na priv :)

Na szybko, support nie jest jakiś szybki, nie ma możliwości zadzwonić
do kogoś kto stoi przy serwerze i może coś na nim zrobić (przynajmniej
mi się takiej opcji nie udało zrobić). Support jest afaik od 9-17,
potem to można sobie pisać, i tak nikt nie odpowie. Fajnie mieć awarię
w piątek wieczorem -> weekend bez serwera.

KVM działa raz na 100 razy, jak potrzeba to nie działa, brak
możliwości instalacji sprzętowego KVM.

Wyłączysz ICMP, to serwer będzie uważany za martwy i 'technicy z
Francji będą go oglądać"

Nie poważne podejście do biznesu, spóźnisz się np. 5 dni z płatnością -
 > serwer już sformatowany i ma inny klient. Już parę razy miałem
opcję że klient kupił serwer a tam rDNS jeszcze po starym były.

Osobiście preferuje Hetzner/HostEurope.

--
Marcin Gondek / Drixter
e-utp.net