[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a00:1550::/32)

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Wto, 3 Lis 2009, 06:18:13 CET

W dniu 2 listopada 2009 22:40 użytkownik Krzysztof Lewandowski
<kl w x-com.pl> napisał:
> A po kiego mi alkolokacja v6, skoro i tak ludzie z tego nie korzystaja?
> Odwalilem tunel dla jaj, RA na vlanch i 95 percentyl konczy sie na
> 400bit/s. Za rok, moze trzy v6 sie rozwinie ;)

więc w czym problem ?

> To jak z cholernym klimatem: ochraniajmy go, ale robta co chceta.

pozostaje kwestia czy nas na megaekologie w ogóle stać, przykład -
budowane za pieniądze unijne wodociągi na wsi. ludziom się je wciska
na siłe, ale przy tej cenie wody jest coraz więcej odcięć za
niepłacenie. odcięć będzie pewnie więcej jak cena wody wzrośnie co ma
nastąpić w ciągu najbliższego czasu