[ipv6-tf] IPv6 na polskiej wsi - podsumowanie ofert, prędkości, ceny itp

Patryk Ściborek patryk w sciborek.com
Wto, 5 Kwi 2011, 16:15:38 CEST

2011/4/5 Maciej Łopaciński <Maciej.Lopacinski w agoratc.pl>

> Tydzień temu poprosiłem na tej liście o oferty dostępu do Internetu z
> protokołem IPv6, na kablu TPSA. Nadszedł czas na podsumowanie i
> przedstawienie zwycięzcy w konkursie piękności. Po kolei:

[ciach]

> Zwycięzcy, też nie ma. Nikt, po prostu nikt nie potrafi złożyć oferty na
> dostęp do Internetu z IPv6.
>
> Ten prosty eksperyment pokazał, że nie ma się co śpieszyć z udostępnianiem
> w Polsce treści po IPv6. Przykre, ale to niestety potwierdziło moje
> przekonanie, że po stronie dostawcy treści, na razie nie istnieje biznes
> kejs uzasadniający wdrażanie IPv6.

Zaraz zaraz, ale spodziewałeś się, że ktokolwiek na tej liście przedstawi Ci
ofertę? Przecież tu nie ma handlowców. Chcesz łącze, to musisz sam się
dopytać poszczególnych ISP. Tu dostałeś tylko hinta, że w Crowleyu to się da
załatwić.

Pozdrawiam,
Patryk