[ipv6-tf] radvd a dhcpv6

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 27 Lut 2011, 14:10:00 CET

On Sun, Feb 27, 2011 at 01:11:10PM +0100, Lukasz Stelmach wrote:

> Nie jestem do końca przekonany czy DHCPv6 jest aby właściwym
> miejscem do przepychania informacji o routingu. Nie żebym był
> jakimś zagorzałym fanatykiem RA (chociaż na pewno jest to najlepsze
> rozwiązanie dla małych sieci lokalnych o prostej strukturze) ale
> IMHO informacje o routingu powinny być rozsyłane oddzielnym
> protokołem, np. RIP. Zwłaszcza w większych sieciach.
hm... siec na powiedzmy 10k klientow.
kazdy z domowym "routerkiem", do ktorego ma generalnie dostep.

i chcialbys by mogl wpychac rip-em informacje o swojej klasie?

imho sredni pomysl.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator