[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Jacek Wytrebowicz J.Wytrebowicz w ii.pw.edu.pl
Śro, 12 Sty 2011, 23:07:12 CET

On 2011-01-07, at 01:27, robert jakub wrote:

> To co mogę powiedzieć pokrywa się z prezentacją:
>
> <https://www.iip.net.pl/iipfiles/128376132a/telekomunikacja-polska-
> sa.pdf>

Zaskoczyło mnie, że brak w tej prezentacji wzmianki o planach
eksperymentów z 6rd.
Czyżby dlatego, że to Free a nie France Telecom może pochwalić się:
"Free deployed the IPv6 infrastructure in only 5 weeks, from 7
November to 11 December 2007, thanks to an innovative 6rd (IPv6 rapid
deployment)" ?

Pozdrawiam
Jacek Wytrebowicz