[ipv6-tf] radvd a dhcpv6

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 2 Mar 2011, 19:44:11 CET

On Sun, Feb 27, 2011 at 03:35:14PM +0100, Lukasz Stelmach wrote:

> Ten faktycznie nie wygląda najlepiej ;-)
>
> Miałem na myśli pchanie z góry na dół. Kierunek odwrotny niejako
> wyparłem.
hm... w sensie by ripem przekazac routerowi informacje jaka ma klase?

Wydaje mi sie ze to nie do konca tak dziala ;>

> A tak trochę z innej beczki. Czy nie miałoby sensu (może i nie)
> wpięcie klientów poprzez PPPoE, odseparowanie ich od siebie
> i uzyskanie możliwości filtrowania tego co transmitują?
coz - mysle nad tym od kilku lat. Ale za kazdym razem jak sie
przymierzam odrzuca mnie generowany ruch :)
Przerzucenie wszystkiego na pppoe wymagalo by duuuzej zmiany topologii,
wygenerowalo by mnostwo problemow i wymagalo sporo inwestycji w
koncentratory...
(a ze to moje dodatkowe zajecie, traktowane bardziej jako hobby -
nieszczegolnie mi sie chce ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator