[ipv6-tf] Czy IPv6 w ogóle zadziała?

Marcin Mazurek marcin.mazurek w me.com
Pią, 18 Mar 2011, 21:33:44 CET

On Mar 17, 2011, at 1:37 AM, Łukasz Bromirski wrote:

> Brak wsparcia IPv6 na starej karcie ACE oraz FWSMie do 6500, przy
> czym w Allegro to raczej chodziło o FWSMa. Marcin, popraw mnie jeśli
> źle pamiętam.

Autor cos tam slyszal, lub mu powiedzieli i cos tam napisal:) Glownym problemem bylo i jest jak zawsze dbanie o statbilnosc infrastruktury. To bylo i jest priorytetem, a nie wdrazanie IPv6.

Sytuacja zmienia sie z kazdym miesiacem, chociaz mozolnie, glownie ze wzgledu na problem "kury i jajka" czyli - brak klientow pracujacych po IPv6 i brak contentu - co sie przeklada na brak zainteresowania od strony biznesowej.

pz

Marcin