[ipv6-tf] adres IPv6 SunSITE'a

Patryk Szczygłowski patryk w patryk.net
Nie, 18 Wrz 2011, 14:37:45 CEST

W dniu 2011-09-17 16:03, Sam Russell pisze:
> Nie wiem czy pomogę, ale parę ludzi czekają na tuneli sixxs'owe do ICM od kilku miesięcy, i słyszę że może brakuje nim adresy IPv6'a, albo coś taki. Skoro nie dają nowe tuneli, to może masz tak samo problem z wydajnością?

Coś może być na rzeczy, bo właśnie dla sprawdzenia przepiąłem jeden z
moich tuneli na inną maszynę.

Po protokole heartbeat leciało ok. 10-11 MB/s. CPU 0% - nudy
Po protokole ayiya leciało ok. 3-4 MB/s. CPU 20-25% - lekki powiew wiatru ;)

Niestety, w najbardziej interesującej mnie lokalizacji, jestem zmuszony
używać ayiya :(

Czy przedstawiciele ICM mogliby się wypowiedzieć w sprawie tego PoP'a?

--
Patryk Szczygłowski
JID/mail: patryk w patryk.net