[ipv6-tf] SixXS POP

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Sob, 17 Lip 2004, 11:20:55 CEST

Witam,

 Taka mała propozycja, może któryś z dużych ISP zrobiłby POP'a w SixXS
(www.sixxs.net) dla Polaków.
Obecnie wedle statystyk SixXS polskich użytkowników jest ok. 150.

Myśle że to by się przyczyniło do jakiegoś rozwoju IPv6 dla end userów.
Uruchomienie serwerów news, shoutcast, itd.

Teraz polscy użytkownicy muszą korzystać z zagranicznych POP'ów co
powoduje że czasami są straszne opóźnienia i do 300-400ms (zależne od
providera, ja np. mam bezpośredni link do easynet.de).

Co SixXS może dać ISP: http://www.sixxs.net/faq/sixxs/?faq=isp

Wymagania wobec ISP: http://www.sixxs.net/pops/requirements/

Chyba w zeszłym roku o ile się nie myle były plany na ICM coś takiego
zrobić, ale chyba plan poległ na "rogatkach".

--
Marcin Gondek
drixter w e-utp.net