[ipv6-tf] Tunele dynamiczne w CBR-TPSA

robert.wozny w atm.com.pl robert.wozny w atm.com.pl
Wto, 23 Sie 2005, 17:51:43 CEST

Quoting Łukasz Stelmach <stlman w poczta.fm>:

[...]
> Poszaleli! Ja wiem, że v6 jest duuuuuużo więcej niż v4 ale ponieważ
> jest bardziej "drzewniane" to straty też mogą być znacząco większe i
> nie widzę sensu w tak ordynarnym szastaniu adresami. Na okres
> przejściowy, przynajmniej, najładniejszą długością przedrostka wydaje
> się być /96 a numerek konkretnej maszyny przepisujemy z v4. Prosto,
> automatycznie, higienicznie.

  oczywiście odpalisz na tym automatyczne przyznawanie adresów/czy
  cokolwiek takiego?... jak masz 3 maszyny na krzyż to nie jest to
  problem. przy kilkudziesięciu maszynach nie zabardzo chce się latać
  po piętrach/czy pracowaniach i ręcznie ustawiać wszystkim
  adresy/konfigurację, a tym bardziej jak jakiś bardziej nieprzytomny
  student/pracownik przyniesie swojego notebooka i "bo on by chciał
  dostęp..."

-- r.