[ipv6-tf] DHCPv6 update

Marcin Kaminski maxiu w man.poznan.pl
Śro, 19 Sty 2005, 14:03:49 CET

On Wednesday 19 January 2005 12:54, robert j. wozny wrote:

> khm. a skąd takie zależności? to wygląda mi na próbę budowania gdzieś w
> okolicach redhata/fedory.
>
> $ rpm -qpR dibbler-0.3.1-0.2.athlon.rpm |grep libc6
> $

Takie zależności miałem w RPMach ściągniętych z
http://team.pld-linux.org/~sardzent/dibbler-0.3.1-0.2.i686.rpm, zbudowane
własne oczywiście tego nie mają (to była uwaga do RPMów podanych przez
Tomasza).

> też mi tak to wygląda... całość wygląda raczej gorzej niż lepiej.

Ano, ale skoro cokolwiek się dzieje to chyba jest szansa :)

> żaden. tu nie ma odpowiedzialnych. jak chcesz podyskutować to pisz na
> pld-devel-pl czy inne -en. (radek wrzucił speca, sardzent się nim bawi,
> a qboosh.. cóż...)

Dla samego Dibbler pewnie nie ma sensu zapisywać się na całe pld-devel, ale i
tak prędzej czy później musiałoby do tego dojść więc tak zrobię ;] ale to już
offtopic

Pozdrawiam

Marcin Kaminski          Network Research and Development
maxiu w man.poznan.pl      Poznan Supercomputing and Networking Center
+48 61 858 20 28         http://www.man.poznan.pl