[ipv6-tf] Tunnel broker, native-IPv6, DHCPv6 update

Bartek Raszczyk bartek w man.olsztyn.pl
Śro, 19 Sty 2005, 14:38:38 CET

Witaj,

W Twoim liście datowanym 18 stycznia 2005 (16:34:10) można przeczytać:

> A ile setek jest potrzebne, żeby dostać go razem ze źródłami, bo niektóre
> rzeczy chciałbym poprawić, a wersje poprawioną rozdać znajomym? :)

  No chance, Lance & no way, Jose ;)

> [...]
> native-IPv6 na wydziale ETI na Politechnice Gdańskiej. Niedawno zakupiono
> nowy router: HP 5308XL. Ściągnałem manuala do niego, ale tak za bardzo
> frazy IPv6 w nim nie ma. Prawie zupełnie nie mam doświadczenia z routerami
> sprzętowymi. Da radę tam przeroutować IPv6? Może konieczne będzie
> update firmware'u? Sprawdzałem changelog najnowszej wersji i znalazłem
> tam jakieś dziwne info, że został sfiksowany bug z forwardowaniem
> router advertisements. To w końcu jak to wygląda: da radę czy nie? Czy
> może się na ten temat wypowiedzieć sekcja adminów?

  Ztcw. rodzina tych urzadzen HP obsluguje IPv6 jako "przelaczanie
  pakietow IPv6 na warstwie 2" :D
  Czyli funkcjonalnosc switcha, ktory nie psuje pakietow v6 (a niby
  czemu mialby psuc...).

--
Bartek Raszczyk <bartek w man.olsztyn.pl>
Administrator Miejskiej Sieci Komputerowej