[ipv6-tf] tunnel broker, potrzebny?

Tomasz Mrugalski thomson w klub.com.pl
Śro, 19 Sty 2005, 23:27:26 CET

On Wed, 19 Jan 2005 somebody known as Lukasz Stelmach wrote:

> przełączenie. O ile w przypadku sieci jakiś osiedlowych czy telewizyjno-
> kablowych problem jest praktycznie żaden bo można równolegle puszczać oba
> protokoły. Ale na łączach DSL gdzie jest PPPoC[1]. PPP o ile mi wiadomo
> (a mogę się mylić) dopuszcza tylko jedenego protokołu. Co wtedy kolejne
> tunelowanie tym razem w drugą stronę? Trochę to kiepsko mi wygląda :-/
Tak, to ciekawy aspekt. W tej chwili Linux nie wspiera IPv4-over-IPv6.
Chociaż w zasadzie taka enkapsulacja jest bardzo prosta. Znalazł się
student, który chce coś takiego wykonać w ramach magisterki. Niestety,
nie odzywał się od kilku miesięcy :(

No cóż, miejmy nadzieję, że praca powstanie tradycyjnym
(dużo-miesięcy-obijania, stres, mało-czasu, ekspresowa implementacja,
obrona) trybem.

Pozdrawiam

--
Tomasz Mrugalski,              | "We all know Linux is great...it does    |
thomson(at)klub(dot)com(dot)pl |  infinite loops in 5 seconds."           |