[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Jacek Wytrebowicz J.Wytrebowicz w ii.pw.edu.pl
Śro, 5 Sty 2011, 23:59:18 CET

On 2011-01-05, at 21:24, Marcin Gondek wrote:

> W/g mnie zacznie się też przeglądanie tego co się ma. Wydaje mi się
> że dużo adresów leży u ISP odłogiem szczególnie z tych starszych
> przypisań.
> Fakt to będą tzw. adresy dirty, ale do użycia.

Odłogiem leżą też adresy przyznane za zamierzchłych czasów niektórym
korporacjom.

Nie byłbym zaskoczony, gdyby okazało się, że silni ISP opracowali już
strategie akumulacji adresów IPv4 i wyciągania korzyści z
dysponowania dobrem rzadkim.

Możliwy jest też scenariusz, w którym kilku dużych ISP wdroży IPv6 i
zacznie zwracać do RIR pule adresów IPv4.

Możemy więc pisać opowiadania SF - one się czasami urzeczywistniają :)

Pozdrawiam
Jacek Wytrebowicz